ממלכת השיאצו לנשים בכלל הגילאים שיאצו שאו





שיאצו שאו לכלל הגילאים



.

שיאצו שאו :

.

הסדנה הזו התפתחה אצלי בעקבות ההערצה וההשראה לקסם ולהומור שיש לנשים בכלל הגילאים המבקשות מסיבה קסומה הקשורה לתרבות הגוף ולתנועה באחוות חברות , ייחודה של הסדנה מלבד גילוי השמחה שבה הוא בהתפתחות הדמיון והאלתור שבנות הכיתה מזמינות את מלכת האירוע לחוויה בלתי נשכחת בעצמותה .

בסדנה נלמד על:

מעגל הרוח : טיהור הרוח , תנועה הרוח במים " וואטסו" (וואטסו=טיפול במים באמצעות תנועה אמנותית במים שמטרתה הרפייה, אלתור, גמישות, חלימה ודמיון, ריפוי ע"י המינרלים במים). למעשה זהו ריפוי באהבה וחיבה בין החברות בתוך המים. בחלק זה של מסיבת הרווקות האלטרנטיבית שלל פעילויות (והכול הכול בתוך המים!!): מדיטציה, אמנויות לחימה, לימוד נשימות מלאות, חיבור לנשימה מימית, לקצב המים.

מעגל האש :רכבת לילית טיפול קבוצתי בתוך המים{ וואטר דאנס }. מקורה של הסדנה בלמוריה (אטלנטיס, הממלכה השקועה במצולה). זוהי סדנה עוצמתית ומענגת מאין כמוה. כל הבנות מתמקדות במלכת האירוע ומטפלות בה ברמה הגופנית ומענגות אותה עד כדי חוויה של אלוהות.

מעגל המים : תנודת חווה מפתחת את האישה לאנרגיות של הרקיעים החמישי והשביעי. הנערה מתכוננת ליצירת חיים ברמה הרוחנית. פיתוח המודעות לעתיד שהיא הולכת ליצור ולהמציא , ולעתיד שהיא יוצרת ומזמנת לעצמה מתוך ההתנהלות שלה בעולם על ידי בניית המציאות בהווה. היא תפתח את היכולת שלה למסור ולשלוח אור ואהבה לסובבים.

אין תגובות: