ממלכת השיאצו לילדות בחטיבה שיאצו גלקטי .



שיאצו גלקטי גיל חטיבת ביניים :

שיאצו גלקטי :

שיאצו גלקטי :




רפואת הזמן – חינוך רומנטי לאינטראקציה רגשית וריפוי המערכת הקוסמית .



שיטה פסיכותרפיות של ריפוי התודעה, המודעות ותת -המודע. הטיפול מגיע ונכנס למקומות שהאדם אינו יכול להיכנס אליהם בעצמו, והם אינם נגישים לו במצב רגיל. בסדנה מתבצע ריפוי ספונטני עצמי בקשב עצמי ודרך החיבור לבריאה ולטבע.

הריפוי משלב שתי שיטות:

1. שיאצו גלקטי
2. חותמת גלקטית

הוא חולש על כל תחומי חיי היומיום, עוזר לפתור את כל הבעיות שנובעות מאי-מימוש התבונה של התחברות לעצמי וביטוי העצמי: מאמונות שלא משרתות, אמונות מוטעות, שליליות, מחוסר אמון בעצמי, מהרגלים אוטומטיים שמפריעים לאדם, מכל מיני סוגים של כבלים, פחד מהעצמי, פחד מלהשתנות ולהיות מישהו אחר, חסימות וקושי לחוות, להיפתח, להרגיש ולהביע, חוסר יכולת לשנות ולעצב את החיים, בתחושה של חוסר חיים, חוסר בזוגיות, בעבודה, חוסר רצון לחיות, בקשיים גדולים במיוחד, תחושה ש"החיים לא מסתדרים", פחד מהמוגבלויות והחוסרים שלי, חוסר ריכוז, חוסר יכולת להיות בשלווה, לחצים, לחץ מאנשים אחרים, אובססיות, פוביות, חוסר יכולת לנשום, לעצור ולבצע מה שצריך,

אלימות, התמכרויות, חוסר איזון, הפרעות אכילה, גזענות, תחושה של להיות מופלה ורדוף,פחד מהמוות, פחד מהחיים, בעיות פוריות, אבל על אדם קרוב, תחושה של להיות לא מושך, לא רצוי, בעיות במיניות, תדמית פיזית בעייתית, אובדן עצות. כל הבעיות האלה נובעות מדימויים שהאדם יצר בעצמו אבל לא תמיד הוא מסוגל להיפטר מהם בעצמו וכאן הסדנה עוזרת באמצעות גישה לרבדים מאוד עמוקים.

הסדנה הטיפולית הזו שמבקשת לסייע לבני נוער
התגבשה בעקבות ניסיון שלי עם בני נוער בתחלואות הבאות

נערות : אנורקסיה , אלימות , אלכוהול , אסתמה , בולימיה , בעיות עור , דיכאון , חרדות ,סוכרת , עצירות , טראומת.

נערים : אלימות , אלכוהול ,אסתמה , חרדות ,עייפות ,אוננות כפייתית,סוכרת, עצירות,סמים


להמשך לחץ על רשומת קודמות

אין תגובות: