ממלכת השיאצו לילדות ביסודי שיאצו טוטם .


שיאצו טוטם לגיל היסודי :


שיאצו טוטם יבשה :

ייחודה של הסדנה, מלבד היקף הידע החווייתי שבה, הוא בהעצמת האינטואיציה הטבעית לחיים בטבע באמצעות ההבנה המאתגרת את הילד באוצרות הטבע לריפוי האדם החי והדומם. הילדים והילדות מתחברים בנקל לסדנה דרך שלושת המוקדים שלה:

1. בעלי חיים והטוטם שלהם. מהי החיה הפנימית שלי? יוצרים מעגל ילדים ועוברים דמיון מודרך בטבע. דרך זה הילדים מבינים את המציאות החייתית שלהם, יגלו אילו תכונות ואילו אנרגיות חייתיות עומדות לרשותם וכיצד הם יכולים ליישם אותן בחיים שלהם. הם שומעים סיפורים על בעלי החיים האינטליגנטים שפיתחו יכולות הישרדות ותקשורת גבוהות במיוחד: כלב, תוכי, קוף. למעשה הסדנה היא הדרכה לגילוי מטמונות שיש לטבע לתת לנו ברמה הרוחנית וברמה האישית.

2. אבנים, אבני חן והשימוש בהן. הדרכה לבנייה אנרגטית: מהי אבן החן שלי? מהו הצבע שלי? מאיזו אנרגיה אני מושפע ובאיזו אנרגיה אני יכול להשתמש דרך האבנים? למעשה נלמדת כאן הבנה עמוקה על יסודות האדמה ועל לב כדור הארץ. בסדנה מפתחים את התבונה החזותית המודעת, כלומר: מה מכל הדברים שאני רואה סביבי בטבע טובים בשבילי? אילו מזונות מכילים את המינרלים הטובים שבאדמה? ברובד הזה אנו נכנסים לעולם הגמדים ושוכני המערות תת-קרקעיות למיניהם.


שיאצו טוטם מים :

סדנה הזו התפתחה אצלי בעקבות כאב שהולך ונשנה אצל מכריי שזוכרים וכואבים את המחסור באהבה בזמן שהיו קטנים או הרגשת מחסור מתת- מודע , המגמה של הסדנה ללמד את הילדים לחוש חום ואהבה באמצעות הקשר למגע המים החמימים ובתוך כך להקנות לילד ביטחון אישי ותעוזה ואומץ למסע החיים המופלאים ...

הסדנה לילדים בתוך מים חמים (34 מעלות). אנו מנעים את הילד בתוך המים, נותנים לו ביטחון, שלווה והרפיה. במים הילד חוזר לרחם ושם הוא מסוגל לפתח את ניצני ההסתגלויות שלו.

המים והדולפין מסמלים שניהם את התקשורת, ולמעשה, החוויה בסדנה מלמדת את הילד להביא את עצמו אל העולם בשחייה , היא עוזרת לו לפתח טוב יותר את הדמיון, הנשימה, המודעות לגוף, ההתייצבות והיציבה בעולם.

בשנים הראשונות לחיים הילד נבנה מיסודותיו, זה הגיל שבו מתפתחים פחדים וטראומות או שנבנים ביטחון ויציבות, והחזרה לרחם בסדנת "שיאצו טוטם מים " מחזקת את הביטחון של הילד מול העולם.

בסדנה אנו נכנסים עם הילד לתוך עולם המים: הילד מגלה את עולם יצורי המים, לומד לחקות את תנועותיהם של כלב הים, חתול הים ,סוסן הים ,זאב הים , פיל הים , הדולפין , נחש הים , התמנון , הצלופח , הכריש , הלוויתן , האלמוגים ושושנות הים ואת הצלילים שהם משמיעים.

הסדנה גם טיפולית ברמת ההידרותרפיה ומפתחת את מערכת השרירים והשלד. .

להמשך לחץ על רשומת קודמות

אין תגובות: