ממלכת השיאצו לגיל הרך שיאצו הילנג




שיאצו הילנג גיל הרך :


"נביטת העובר - ליווי ותמיכה בתקופת ההיריון ואחריו .

הסדנה הזו מורכבת כיוון ויש פה שתי אלמנטים חשובים לטיפול ואהבה אחד האימא שגופה משתנה והיא עדיין רוצה להיות רעייה ומה שקורה לעיתים היא הולכת רק לכיוון האם והעניין קצת מטריד את שלום הבית

אני בסדנה יעבוד על העזרה לאם ברמה המנטאלית רגשית רוחנית -אסטטית טבעית לריפוי האם והעובר ו, העניין השני הוא העובר שגדל ומתפתח ואנו עדים היום לפיתוח אתגרי מכיוון והסביבה כרגע לא מזמינה

הסדנה התפתחה אצלי עקב תופעת ילדי הקריסטלים שדרנו נהיה מבורך בו קשה לעוברים לצאת לעולם ולעבור מהרקיע השביעי ולהגיע ישורת לעולם העשייה שלנו ובכלל מי רוצה לצאת היום לאוויר העולם שחלים בו זיהומים סביבתיים ומנטאליים כאובים , יתרה מכך לעתים אותם ילדים מתקשים בהסתגלות לעולם כיוון ורוחם מבקשת את ההרמוניה הקסומה של הרוח המרחפת והנשמה הזוהרת והם בתת המודע " עדיין שם " הקשר של אותם ילדי קריסטל הוא עילאי ומרומם אך את אותם אנרגיות יש לשמר לריפוי העולם וגם להיות באיזון וקרקוע בכדי שנתחבר לקרקע המציאות " אימא אדמה שמלאה במתנות עברונו ילדי העולם , ששוחתי עם חברותי הדלות "מיילדות טבעיות" על כך נוכחתי לדעת שיש ביקוש גדול מצד אמהות לעשייה שלי והם מאוד מבינות את התופעה הזו

חכמת ההישרדות הרוחנית הטבעית. הסדנה היא הדרכה להתמרה אנרגטית. התחזקות מתוך אהבת הטבע. המיקרוגל, הרדיו, המחשב, אנטנות למיניהן, עמודי חשמל – כל התדרים האלה שממלאים את העולם החדש מפריעים לנו מאוד לחוש את התדרים הטבעיים שלנו, הם משחקים בשדה האנרגטי שלנו ופוגעים במערכת העצבים. הם מפריעים להרמוניה המחזורית של הטבע .

הריפוי בשיאצו הילנג עוזר לנקות את ההילה מהפרעות ולחוש אותם. יתר על כן, הסדנה מביאה אותנו למצב שבו איננו זקוק לשימוש מאסיבי בתקשורת מלאכותית של טלוויזיה וכו' כיוון שהדמיון שלנו נעשה מפותח יותר ויכולות התקשורת שלנו רגישות יותר.


בסדנה מרפאים ומתקנים את החיבור ההרמוני המקורי בין היסודות, מתקדמים בהבנה של ההרמוניה, של מערכת הגומלין בטבע, של המחזוריות והקשר בין כל הדברים. מתוך כך מתגלות האנרגיות הפנימיות ואז האדם יכול להשתמש בהן ולפתח אכפתיות מתוך הבנה של האחדות הזאת, הוא מפתח חמלה, אהבה, אהדה ואחווה. יצירת קשר מרפא לאחרים מתוך התפכחות והתחברות לתדרים הטבעיים.


ההתמרה האנרגטית נעשית דרך חיבור לעצים, תנועות גוף ששואבות מאדמה, מהשמש ומן הירח. משתתפי הסדנא ילמדו להתחבר לאנשים אחרים מתוך שימוש באנרגיות שמצויות בסביבת הטבע, מתוך חלום, תנועה, ומודעות הם עוברים בין שלושת הרקיעים הראשונים:

ליבת כדור הארץ, שכבת המינרלים והויטמינים שממנה הכול צומח, ושכבת בני האדם שעל פני האדמה.

תוך כדי חלום מודרך לומדים איך לעבור מרקיע לרקיע ולקחת מכל שלב את מה שאני צריך בשביל עצמי.

הסדנה חיונית גם לאימא כיוון וגופה עובר שינוי ויותר קשה לעשות דברים בסיסים העשייה שלי תעזור לה ברמה הטיפולית שלה לעצמה תוך כדי ההבנה שכל מה שטוב לה טוב גם לעובר ברחמה ולפעוט .
.

להמשך לחץ על רשומת קודמות

אין תגובות: