הלקוחות שלי



לקוחות מספרים

שיאצו טוטם :

"זה היה כיף אני רוצה עוד... רק שני דברים הפריעו לי זבובים ושהערת אותי .."
מעיין דצמבר 2008

שיאצו יוגי :

" הרגשתי זרימה נתינה אהבה הומר והיסחפות " סיוון נובמבר 2008



שיאצו גלקטי :

"I had a tantsu treatment from Aviram as part of his course in Lotan this January. I felt that Aviram created a safe space for what is quite a fairly intimate close treatment, since most of us are fairly unused to this kind of closeness and touch in our everyday out-of-touch lives.

The treatment itself is gentle moving relaxing to working with the body's energy. The rocking movements made me feel like a child in a womb, floating and completely contented and safe. I left the treatment feeling light and grounded. Aviram is a very warm reassuring practitioner."
לוסי לוטון 2009 ינאור



שיאצו הילנג :

"אתה בן העולם הבא ואתה יודע למה ? בגלל שאתה מצחיק ומשמח אנשים ... וקבלתי נשיקה מסבתא" אורנה ינואר 2008

שיאצו שאו :

בגלל שאני כל כך גבוהה כאובים לי הברכים והכתפים
ובאמת אני מרגישה שהקשבת לגוף שלי ואני מודה לך
עדי מרץ 2009


שיאצו טוטם

לא ידעתי שהטוטם שלי הוא הלילית יום אחר כן העורב ירד לי על הראש

יוני אורייה 2009


שיאצו גלקטי

ואאו אני לא ידעתי מה היה אתמול אבל התברר לי ממש שאנרגיית אהבה גדולה הייתה בטיפול

יעל יולי 2009

שיאצו יוגי

באמת כאב לי הגב לפני כן וגם הרגל עכשיו טוב יותר אחי אתה אחלה שיאצו תבוא כל יום


גפן אוגסוט 2009



מקרים שדווחו משנת 2007 .


נשים עם בעיות כפות רגליים :

בצקות ודור - בנים , אצבעות לא ישרות צילומים מוכחים ,
נקע אחר תקופה ממושכת של טיפולים הכאב עבר חלקית .


.
נשים ירכיים :

הורדת משקל והצרת המותן לאחר תקופה התמדה של טיפולים הגזרה הוצרה



אברי מין זכרים ונקבים :

יכולת והכלה של מניות ארוכה יותר , שתן זורם בקלות רבה יותר
מניעת כריתת הרחם , זירוז הווסת והמחזור והפחתת הכאב, עקרות כניסה להריון בצורה יעילה
ורכה , כאבים בשחלות ואשכים .

בטן :


הקלה על הקיבה בעיות גזים של ילדים עצירות והתאפקות התמתנו , פעולת מעיים מהירה
יותר .

חזה אישה :

מניעת היווצרות גושים , פיטמה סדוקה , מניעת סרטן השד וביטול ניתוח .
חזה גבר : נוכחות ותעוזה – גבריות ,אומץ ומיגור פחדים וזיכרונות מחיים קודמים , סיוטי לילה ושינה טובה יותר ,הרגעה והתמתנות של פחדים והתנהגויות הנובעות מהתעללויות מחיים קודמים ונוכחים , דקירות בחזה
.
שכמות :

שיכוך כאבים בשרירי הכתפיים ונתינת כוח לתפיסת החזה וצוואר לקשישים , מיתון הגיבנת והתיישרותה, צילומים מוכחים , גמישות רבה יותר ואף הרמת ידיים מעל הכתפיים לאחר שיתוק ,
שיקום לספורטאים .

לחץ דם :

אבנים בכליות , איזון המערכת אונקולוגית , וויסות המחזור החודשי וקשירתו לאדמה וללבנה חיבור לטבע לא מומלץ לגילאים מעל
45 ,

:חיות

פרעושים , חיים קדומים , ביטול התנהגות חיתית , חיזוק האינטואיציה .

להמשך לחץ על רשומת קודמות

אין תגובות: